Sprehajalna pot čez Lanšperg na Kunigundo

Pot za zahtevnejše planince vodi iz centra Dobrne levo do smerne table z napisom Lanšperg, Kunigunda. Nadaljuje se po mostu čez potok Dobrnico po lokalni cesti, ki pelje skozi Vinsko Gorico in naprej do glavne ceste, ki jo prečkamo in nadaljujemo mimo kmetije Popek strmo po shojeni gozdni stezi navzgor. Na polovici poti je na levi strani globoka, zanimiva struga vrezana v trdo skalo, ki jo je voda skozi stoletja izjedla. Kmalu pridemo do studenčka in ponovno na gozdni kolovoz, ki nas pripelje v zaselek Lanšperg (naselje Rupe). Tu se pot priključi planinski poti Vojnik – Kunigunda (Šentjungert). Pot je primerno markirana in označena s smernimi tablami. Planinska koča na Kunigundi, ki jo upravlja PD Galicija, je odprta ob sobotah in nedeljah.

Trajanje pohoda: 2 uri v eno smer.

Zemljevid sprehajalne poti čez Lanšperg na Kunigundo

Klepet
Scroll to Top

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska.